W tym roku adresowana jest do uczniów klas III gimnazjów miasta Jaworzno i realizowana jest pod hasłem „GIMNAZJALISTO – MIEJ OKO NA PRZYSZŁOŚĆ!”. Ci młodzi ludzie wkrótce staną przed jedną z pierwszych najważniejszych decyzji życiowych – decyzją o wyborze dalszego kierunku kształcenia. Wobec trudnej sytuacji na rynku pracy, powinna być ona szczególnie przemyślana. Zanim uczeń ostatecznie ulokuje dokumenty w wybranej szkole, powinien zastanowić się nad tym jakie nie tylko posiada zainteresowania, uzdolnienia, przygotowanie z zakresu wiedzy szkolnej, ale również czy spełnia kryteria medyczne, w tym okulistyczne, do wykonywania zawodu marzeń. Stąd celem III edycji naszej kampanii jest wyselekcjonowanie uczniów ostatnich klas gimnazjów z zaburzeniami widzenia i poinformowanie ich oraz rodziców o konieczności rozpoczęcia leczenia i ograniczeń, które mogą mieć znaczenia w wyborze zawodu w przyszłości.
Klinika OKULUS PLUS zdobyła II miejsce w kategorii Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowotnej w IV edycji Plebiscytu Know Health za kampanię „Szkoła Zdrowego Widzenia”.
W skład kapituły konkursu weszły takie znakomitości, jak między innymi Maciej Sokołowski, lekarz specjalista chorób wewnętrznych, laureat Złotego Lidera Ochrony Zdrowia 2012, Maciej Piróg, lekarz pediatra, specjalista zdrowia publicznego i współautor projektu Samorządowej Opieki Zdrowotnej w Polsce, czy Prof. dr hab. n. med. Mirosław J. Wysocki, lekarz, Profesor nauk medycznych, WHO Senior Research Fellow – Department of Social Medicine and Clinical Epidemiology, St. Thomas’s Hospital Medical School, London, U.K.